Salsa test...

30 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Na de trip van afgelopen weekend was ik helemaal kapot. Daarom de blog ook pas op maandag. Op stage was het een rustig weekje, veel voor onderzoek kunnen doen. De begeleiding die ik individueel geef begint nu ook echt van de grond te komen. Ook heb ik een oudergesprek meegemaakt. Het leek erg veel op Nederland, maar toch weer net iets anders. Vandaag kregen we een groot compliment van het schoolhoofd dat Zoë, Elmarije en ik het super doen. Dat is echt heel fijn om te horen!

Het filmpje van de goudmijn & Brownsberg staat inmiddels op m'n blog onder het kopje video's. Ik denk dat er een aantal waren die het nog niet gezien hadden, maar een aantal ook wel. Naar mijn idee geeft het onze trip goed weer en kan je het 'privé' eiland goed zien. Ook zijn de aapjes toch best goed in beeld op camera, dat vind ik zelf wel heel erg leuk!

Maandag avond hadden we weer salsa. Zo ook vandaag en vandaag was het de laatste les. We moesten een 'test' afleggen. De meesten weten wel dat ik altijd erg goed presteer tijdens een test (dus niet). Er waren drie groepen en ik zat in de laatste waar maar drie koppels in dansten.  Er zijn foto's gemaakt, dus als ze leuk zijn zal ik de nog plaatsen. Nu heb ik ze nog niet. Het goede nieuws is dat ik voor zowel volgen, ritme en styling van de dans een goed had en dus door mag naar het volgende niveau! Toch ga ik dat niet doen. Het is elke keer een gehaast en binnenkort hebben we vakantie. Dat is toch wel fijn zonder verplichtingen! We hebben allemaal een certificaat ontvangen, heel leuk! Die gaat zeker mee naar Nederland.

Inmiddels is de klok ook verzet. Dat betekent dus dat ik echt moet bellen als het hier middag is. Dat is echt niet altijd fijn, want 's middags wil ik graag aan school werken. Hopelijk krijg ik er een beetje ritme in. En ook is het zo dat ik hier maandag al acht weken ben! Niet normaal, de tijd gaat nu echt snel. Dat is een goed teken.

Weer genoeg gekletst, ik schrijf na het weekend weer een blog. Ik heb niets op de planning, dus ik ga het allemaal wel zien. Vanavond eerst lekker op stap. Het is hier nu elf uur en in Nederland mogen over twee uurtjes vast de eersten weer uit bed voor het werk. Het is daar al vier uur. Fijn weekend allemaal!

1. Monica:
    31 maart 2017
    Het was al weer enige tijde geleden dat ik je blogs had gelezen. Maar vanmorgen dan eindelijk tijd gehad om mee te genieten van jou prachtige verhalen en avonturen in Suriname. Stiekem weg wel een beetje jaloers hoor. Grtz Monica