Maak je niet druk, no spang!

11 mei 2017 - Paramaribo, Suriname

Het was weer donderdag vandaag. Dus dat betekent dat er weer een stageweek op zit. Deze week is er veel gebeurt op stage. Hier ga ik niet te diep op in, want dat is niet interessant. Wel was dat interessant voor onze docent in Nederland. Hier hebben we maandag een Skype gesprek mee gehad, grappig om elkaar op Skype te zien, maar ook om elkaar weer te spreken na een lange tijd. Na een goed gesprek ook onze begeleider hier dinsdag op de hoogte gebracht en die is woensdag langs geweest bij ons thuis. We kunnen onze stage gewoon voortzetten en dat is in totaal nog maar 3 werkweken. We hebben er namelijk al tien weken stage op zitten! Wat onze begeleider hier zegt: "maak je niet druk, no spang!" Ongelooflijk hoe snel alles ineens gaat.

Verder deze week geen bijzonderheden. Bijna elke dag thuis gekookt, een keer macaroni, kip tandoori met rijst en gisteren wraps. Behalve vanavond. We zijn lekker naar Bar Zuid gegaan. Dat hadden we verdiend na een inspannende week, het was  hartstikke gezellig. We waren maar met zijn vieren, Dagmar, Marinke, Elmarije en ik.

Het is regentijd. Dus het regent heel erg veel. Als het heel hard regent kunnen we niet samen zitten, want de soort van 'woonkamer' is niet goed afgedekt. Dan zit iedereen op zijn kamer. Lekker saai, maar ook wel fijn om eens even tot rust te komen. Oh ja, de beelden van de quad tour zijn op magische wijze verdwenen. Dan maar nog een keer quad rijden plannen. Hopelijk kan ik dat regelen om met papa te doen!

Morgen vrij, geen extra dagje. We hebben de dag even nodig. Dit weekend ga ik naar Galibi. Ik hoop echt op goed weer! We gaan het zien en jullie horen het vanzelf. Fijn weekend allemaal!