De klok gaat verschuiven.....

23 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Eigenlijk is er na twee dagen nog niet zoveel spannends gebeurt. Gewoon stage gehad en weer veel kunnen doen. Het is erg leuk en ik heb iedere dag weer uitdagingen. Donderdag is mijn laatste stagedag en dan hebben we vrijdag een dag dat we thuis aan school kunnen werken. Die heb ik ook wel nodig, dan kan je alles van de hele week bijwerken en toewerken naar een nieuwe week. In het weekend kunnen we dan lekker heerlijk rustig aan doen, of niet. Dit weekend gaan we namelijk naar Brownsberg. Ik ga een tweedaagse tour doen. Dus ik ga weer overnachten in een hangmat.

Morgen eerst uitslapen en naar de mall voor wat dingen voor op trip. 's Avonds heb ik beloofd aan Fenne (mijn huisgenootje) dat we bij zus&zo gaan eten. Ze is daar nog nooit geweest, dus dat wordt ook heel leuk :-). Vanavond hadden we weer salsa les. De moed vinden om er heen te gaan is lastig, maar als ik er ben vind ik het echt nog steeds heel leuk! Iedereen een heel fijn weekend. En tot zondag, voor jullie maandag. Ohja, het is hier half twaalf. In Nederland half vier, van het weekend verschuift natuurlijk ook de klok. Hier overigens niet hoor ;-), maar een uur meer tijdsverschil is niet heel handig denk ik. Hopelijk heb ik er niet te veel last van met contact in Nederland.

1. Esther:
    24 maart 2017
    We kijken nu al weer uit naar je foto's/filmpje van de trip naar Brownsberg! Zo leuk om over je schouder mee te kijken naar al je belevingen!! Fijn weekend Moontje xx
  2. Agnes:
    24 maart 2017
    Veel plezier met je uitstapje naar Brownsberg.
    Vandaag nog even werken aan school!
    Goed weekend toegewenst.