Alleen nog een blog op donderdag & zondag..

21 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Na een heerlijke ochtend op stage waarin ik veel heb kunnen doen en de individuele begeleiding van twee leerlingen ben gestart, was het alweer tijd om richting huis te gaan. De taxi was op tijd, dus dan zijn we ook bij tijds weer thuis. Ik voelde me niet helemaal lekker dus heb even geslapen. Toen knapte ik weer op en heb ik bijna twee uur aan school kunnen werken. Het weer is de afgelopen dagen niet echt goed, dus dan ga je sneller uitgebreid aan school zitten. Ook wel fijn! Daarna heb ik Claudia weer eens gesproken na een tijdje, was leuk!

Ik heb besloten om vanaf vandaag mijn blog alleen nog te plaatsen op donderdag en zondag. Aan het eind van de stageweek en aan het eind van het weekend. De dagen zijn niet heel bijzonder en verschillend van elkaar. Als er wat leuks te vertellen valt schrijf ik gewoon wat extra op die dag. Zo hoef ik ook niet meer elke dag te schrijven, maar houd ik jullie toch op de hoogte.

Vanavond heerlijk gegeten bij zus&zo. Even eruit met dit slechte weer is echt fijn. Dat geeft een ander gevoel aan je dag! Het is al elf uur. Dus drie uur in Nederland. Ik ga slapen en voor jullie fijne dag!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maarten:
    22 maart 2017
    Helemaal gelijk hoor Moniek; we kunnen je zo toch blijven volgen en vinden het hartstikke leuk. Goede stage en veel plezier!
    Groetjes uit Vlissingen