Nieuwe pannen!

20 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

De nieuwe stageweek is begonnen en afgelopen nacht heb ik niet zo lekker geslapen. Dat is eigenlijk voor het eerst, dus laten we hopen dat we vandaag wat beter slapen. Ik heb de klas elke dag het laatste uurtje voor mij alleen en mag ik werken aan samenwerking. Vooral groepsgevoel moet gecreëerd worden. Dat is wel echt heel leuk.

Na stage gelijk om boodschappen geweest. Toen we thuis kwamen was er een leuke verrassing. Ik had het in de groepsapp al gelezen, nieuwe pannen, nieuw droogrek en nieuwe messen. Helemaal fijn! Lekker schoon en fris, dat vooral. Daar hebben we vanavond dan ook in gekookt! Heerlijke wraps :-). Gister niet gelukt, maar vandaag wel! Elke dag voor een heel kamp koken, want vandaag aten we met vijftien! Maar een paar die niet mee eten.

De salsa les was ook weer leuk vanavond. Ik had niet zo'n zin, maar als ik er ben is het altijd wel heel leuk. Nu lekker in bed en slapen. De klok wordt in Nederland al bijna verzet. Pff, vijf uur tijdsverschil is wel veel hoor. Het is hier nu elf uur, nu drie uur in Nederland en straks al vier. Fijne dag!

1. Agnes:
    21 maart 2017
    Goedemorgen Moniek,
    Hoop dat je beter hebt geslapen.
    Heerlijk nieuwe pannen, kunnen je lekker kokkerellen.
    Fijne dag toegewenst!