Een gezellige avond, een laat verhaal!

24 februari 2017 - Paramaribo, Suriname

Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik dat het nog heel vroeg was. Het was alleen al tien uur. Heerlijk geslapen dus! Ik ben uit bed gegaan en ik heb gelijk even mijn beddengoed uitgewassen. Daarna heb ik even ontbeten en ben ik met school aan de slag gegaan. Mijn stage heeft gevraagd of ik wat leerspelletjes wil aandragen, dus daar heb ik naar gezocht. Toen kwam Eveline weer thuis. Voor haar stage een filmpje gemaakt van het tripje van haar van Zorg&Hoop. Eveline vroeg of ik mee ging naar de CY Coffee. Daar hebben ze airco en kunnen we lekker rustig werken. Dat heb ik gedaan. Dorieke en Danielle kwamen ook net thuis. Samen met Dorieke en Eveline ben ik daar gaan zitten. Ik heb al bijna één hele opdracht voor school klaar! Ook heb ik nog een interview gemaakt voor onderzoek. We zijn daar tot vier uur gebleven, want om half vijf moesten we naar Eveline haar stage. Ze gaven daar een oudermiddag over positief opvoeden. Heel gaaf om te horen hoe ze er hier mee omgaan. Zeker omdat ik eigenlijk alles ook in Nederland op school heb gehad. Ik kreeg overdag nog een mail dat we nog extra moeten betalen voor ons visum. Bij elkaar opgeteld al zo'n 400 euro daar aan kwijt. Pfff, het houdt niet op en ik word er nu echt heel moe van.

's Avonds hebben we bij Zus&Zo gegeten. We wilden eerst zelf koken, maar daar hadden we om zeven uur toen het klaar was geen zin meer in. Het was echt heel gezellig. We hebben erg gelachen om een man die de hele tijd zat te gluren. We konden alleen zijn ogen zien. Toen we het tegen de bediening zeiden hadden we er natuurlijk nog meer lol om. Toen we thuis kwamen lekker in de hangmatten gaan liggen en toen zijn we rond half één naar Tequila gegaan. Het is hier nu half vijf 's nachts. Echt een super leuke avond gehad! Dus dat betekent dat het in Nederland al half negen 's ochtends is. Ik ga snel onder de douche en dan slapen. Welterusten en tot morgen!

1. Carla:
    25 februari 2017
    Zo...gelukkig toch nog een verhaal! Ondertussen ben je gedoucht Moniek en heb ik nog met je zitten appen. Het uitgaan daar is een stuk leuker dan hier voor jou lees ik wel! Iedere dag ben ik erg benieuwd hoe jou dag was..groetjes
  2. Angelina:
    25 februari 2017
    Ik kijk er iedere ochtend weer naar uit om je verhaal te lezen. Echt super leuk! Je zal nu wel lekker slapen. Groetjes Angelina
  3. Agnes:
    25 februari 2017
    Miste vanmorgen je verslag al, ha ha.
    Goed gewerkt aan je opdracht, meteen uitwerken is het beste.
    Hilarisch een gluurder in een restaurant! lekker genieten van je weekend Moniek.
  4. Johnny:
    25 februari 2017
    Nou nou, dat gaat allemaal nog al dan. Super blij dat je het zo naar je zin hebt en je draai helemaal gevonden hebt. Filmpje voor Eveline gemaakt en aan je school opdracht gewerkt ik kan niet anders zeggen dan goed bezig Moos. Ik had vanmorgen ook al zoiets van huh.. geen verhaal maar ik snap ook dat je daar misschien ook wel een keer geen tijd voor hebt hoor. Heerlijk slapen dan en geniet van alles.
  5. Maarten:
    Leuk Moniek!
    Fijn om je verslagen te lezen hoor. Jammer dat de bodem van de "schatkist " zo snel in zicht komt hè. Groetjes, ook van Mary.
  6. Joke:
    25 februari 2017
    Hoi Moniek, echt leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie reilen en zeilen. Goed bezig daar met van alles. Plezier