Niets bijzonders..

6 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Het wekkertje ging weer vroeg. Het regende toen we uit bed kwamen, maar gelukkig hadden we geen problemen met de taxi. Elke ochtend kleed ik me eerst aan, pak mijn spullen, eet een bakje yoghurt met cruesli en ga naar stage. Vandaag op stage voor onderzoek bezig geweest, maar ook met mijn stage opdrachten en de opdrachten vanuit stage. Er valt veel te zien, te doen en de collega's zijn echt leuk.

Na stage konden we geen taxi krijgen. Elke keer hetzelfde liedje.. we hebben nog geen vaste chauffeur gevonden, dus moeten we elke keer bellen en moeten we steeds horen dat er geen taxi's zijn. Toen we uiteindelijk een taxi hadden en thuis waren heb ik eerst even in de hangmat gelegen. Ik voelde me goed, maar de hoofdpijn kwam weer wel een beetje. Nadat ik in de hangmat had gelegen ben ik achter mijn laptop gaan zitten voor de foto's en filmpjes van afgelopen weekend. Ook heb ik natuurlijk even mijn dagverslag geschreven. Ik heb twee filmpjes gemaakt die ondertussen te vinden zijn via video's. Er staat er één van Frederiksdorp en één van het ziplinen! Het duurt echt even voordat ze online staan met de wifi hier, maar het is wel leuk omdat iedereen het dan naar huis kan sturen.

We waren een beetje laat met eten, want het plan was om te gaan salsa dansen met een aantal. Merel heeft even gebeld en na heel wat gedoe zijn we ernaartoe gegaan. We hebben ons ingeschreven om te gaan salsa dansen de komende maand! Morgen starten we. Helemaal leuk! Daarna heb niks meer gedaan en is het inmiddels kwart over tien. In Nederland dus kwart over twee.  Ik heb nog wat foto's van mijn camera in het fotoalbum gezet. Fijne dag en veel kijkplezier met de filmpjes!

1. Agnes:
    7 maart 2017
    Goedemorgen Moniek, bedankt voor de leuke filmpjes zo genieten we een beetje mee.
    Het is mooi daar.
    Leuk dat je gaan salsa dansen. ( ook filmpje van?)
    En fijn voor je dat je het leuk hebt op je stage, al heb je het er maar druk mee.
    Ga vooral door met je dagverslag, zo leuk om te lezen.