Een vrije dag

10 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Volgensmij was ik de laatste die wakker werd van degenen die waren uit geweest gisteravond. Het was al kwart over elf. Heerlijk, ik vind dat echt fijn om uit te slapen. Rond twaalf uur ben ik met mijn huisgenootje Sylke naar het centrum gefietst. Ik wilde een broekje voor Holi Phagwa maandag. Ook heb ik allemaal t-shirts gehaald voor de anderen hier en voor mezelf voor het feest maandag. Ze zijn erg leuk en speciaal voor Phagwa bedoeld. We waren pas rond drie uur weer thuis en het was eindelijk, naja na twee dagen, weer zonnig en we hebben even gezwommen.

Eind van de middag nog even aan school gewerkt en met papa gebeld, heel even maar, maar dat maakt niet uit, altijd fijn om elkaar even te zien. Daarna nog met Ashley, eigenlijk praten we de hele tijd over niks, maar we zitten zo een half uur tot drie kwartier aan de telefoon.

Morgen gaan we op trip, niet iedereen hier gaat mee, maar ik heb er zin in. De eerste trip van hopelijk nog een heleboel. We zijn vanavond bij de Waag gaan eten. Goed eten, maar lang wachten! Daarom kregen we een gratis drankje, dat is dan wel weer netjes. Mijn kipburger was niet helemaal wat ik verwacht had, maar verder was het lekker. We waren best laat terug, nu is het één uur hier. In Nederland vijf uur en tijd om te gaan slapen voor mij dan. Morgen vroeg op trip. Dus morgen geen blog denk ik, maandag ochtend weer. Jullie zien het vanzelf! Fijne dag en succes voor de springers in Zoetermeer op de eerste plaatsing!

1. Johnny:
    11 maart 2017
    Goedemorgen Moniek, zo hadden we gisteren allebei een vrije dag alleen hier was uitslapen er niet bij maar dat heb ik nog tijdens ons korte gesprekje verteld. Wil je dus op deze manier nog heel veel plezier toewensen voor je tripje dit weekend. Ook voor maandag voor Holi Phagwa natuurlijk, je treft het nogal met alle feesten daar. Geniet ervan en doe voorzichtig en we wachten de verslagen wel weer af.
  2. Agnes:
    11 maart 2017
    Hoi Moniek, hoop dat je een leuk weekend hebt. Wat is dat voor feest Holi Phagwa?
    Wens je in ieder geval veel plezier toe. Groetjes van ons.
  3. Mary van de Velde:
    Hoi Moniek,
    Van harte gefeliciteerd met je tantetje, we zullen je missen op de verjaardag.We zijn benieuwd wat je voor moois gaat zien op jullie trip morgen. Wij kijken al uit naar foto's enz. We zullen er wel even op moeten wachten want jullie gaan maandag alweer een leuke dag tegemoet .Veel plezier en genietse daar in dat verre Paramaribo .Dikke xx van opa en Mary