Rust

16 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Wat was het een heerlijk rustige dag vandaag. Vandaag was Marit jarig! Voor het eerst in ons leven zo ver weg van elkaar op onze verjaardagen. Een rustige ochtend op stage, maar toch veel gedaan. Heerlijk. Op de terugweg in de taxi wisselde de chauffeur ineens van CD. Ging Marco Borsato heel hard aan, zelf vond hij het ook echt heel leuk dat wij lekker hard hebben mee gezongen :-).

Toen ik thuis kwam weer een hele bel ronde gedaan, maar allemaal hartstikke gezellig. 's Middags niet meer veel tijd over, maar morgen de hele dag aan school werken. Net voordat we weg gingen kwamen er twee nieuwe meiden. Van de HZ. We kenden ze van gezicht, meer niet. Morgen maar eens beter kennis maken! Vanavond weer salsa gehad. Ik was best wel moe, had niet zo heel veel zin, maar het was wel weer leuk. Vooral even bewegen en iets doen is fijn. Het is hier al kwart voor één 's nachts. Merel & ik hebben lekker lang in de hangmatten gelegen en gekletst. Heerlijk al die andere mensen die ook beneden hangen, maar dat ieder toch zijn eigen ding doet. De tijd gaat zo snel ineens. Ik weet dat het voor sommigen thuis niet zo voelt, maar ik doe m'n best jullie op de hoogte te houden. Het is in Nederland kwart voor vijf. Fijne dag!

1. Agnes:
    17 maart 2017
    Goedemorgen Moniek,
    Is inderdaad raar als je vriendin jarig is en je altijd bij elkaar komen en nu zo ver van elkaar weg zijn, zo gaat dat.
    Gezellig zo in de taxirit lekker mee galmen, had ik wel eens willen horen...
    je hebt het er maar druk mee; ook al het bellen en je school en salsa dansen en verder alles regelen.
    Maar het gaat je goed af zo te lezen. Leuk elke dag je verslag.
    Vandaag aan je school werken en lekker genieten van je weekend!
    Groetjes en rust lekker uit.