Wat een dag..

13 februari 2017 - Paramaribo, Suriname

Wat een dag...

Allereerst bedankt voor alle lieve cadeautjes, berichtjes en bezoekjes. Ik voel me echt heel erg speciaal! Afscheid nemen is niks voor mij en dat bleek ook gisteravond en vanmorgen weer.

Eenmaal op Schiphol aangekomen hebben we de koffers ingecheckt, zijn we even wat gaan drinken en daarna door de douane. Toen we bij de gate kwamen en nog even naar het toilet gingen werden onze namen omgeroepen... ik kan jullie vertellen, dan krijg je echt een hartverzakking!! Bleek dat het alleen om onze boeking bij de D-reizen ging waar de meneer van de KLM wat vragen over wilde stellen. Oke?! Toen was het tijd om te boarden. Vorige week hebben Elmarije, Zoë, Eveline en ik speciaal plaatsen aan het raam geboekt, maar toen we gingen zitten, hadden we precies de stoelen zonder raam. We hebben er wel om gelachen! Vriendelijk gevraagd aan de mevrouw van de KLM of we alsnog een plekje bij het raam konden krijgen. Dat kon! Wel na het opstijgen, maar dat is niet erg. Het personeel aan boord was heel vriendelijk en daardoor hebben we echt een hele fijne vlucht gehad. Na een uur of 7 was ik het echt beu en wilde ik er zijn. Samen met Eveline even een rondje door het vliegtuig gelopen en wat gekletst met de mensen. Zo gaat de tijd toch wat sneller.

Na de landing stonden we in een lange rij bij de paspoort controle. De warmte was al goed voelbaar, maar gelukkig was er airco. Heel even een paniek moment bij de koffers toen we die van Zoë niet zagen staan, maar toen stond hij er toch bij! Met de taxi naar het hotel gegaan, jeetje dat vond ik enorm spannend, want die hadden we niet geregeld, maar gelukkig zijn we samen! Dat is heel fijn op dat moment. Onderweg heel wat zwerfhonden gezien en een heleboel indrukken opgedaan. Nu liggen we lekker in bed in het hotel! Het is in Nederland inmiddels alweer kwart voor twee 's nachts, hier is het kwart voor tien 's avonds. Vier uur vroeger dus. We zijn ongeveer 22 uur wakker nu, dus tijd om te slapen! Morgen gaan we naar onze echte verblijfplaats. In het hotel dus nog even genieten van de luxe.

1. Agnes:
    Hallo Moniek,
    Wat leuk, je blog. Zal het zeker volgen.
    Wens je een hele mooie tijd toe in Paramaribo. Maak er wat moois van samen met de meiden.
    Ben supertrots op je!
    Lieve groetjes Agnes.
  2. Addie:
    14 februari 2017
    Zo, had jij je bedje eens even verdiend! Benieuwd of je je tempo al een beetje aanpast. Go with the flow... Groetjes ook van Marianne, Addie
  3. Carla:
    14 februari 2017
    Wat een leuk stukje heb je geschreven, dat gaat nog wat worden daar in Paramaribo! Veel plezier. Groetjes Mama.
  4. Joke:
    14 februari 2017
    Hoi, wat leuk om zo met jullie mee te mogen "reizen". Veel plezier
  5. Marieke:
    14 februari 2017
    Heeeeyyyy kanjer, jij gaat knallen daar! Geniet van alle ervaringen!